loading...
بزرگترين وبلاگ اهنگ در خاورميانه
اطلاعیه

>> با عرض سلام و خسته نباشید   به همه دوستداران رپ فـــPــAـRــــارسی <<  

به زودی این وبلاگ شروع به کار کرده و در اینده ای نه چندان دور تغیر نام  داده و هماهنگ با اســـاتید موسیقی مانند :  احـمد سولـو - امیر قیـامت - حمید منفی - مهدی جاویـد  - مـمـد رضـا  - ابیرام عزیز  و بنده ( بهزاد پکس ) شروع به کار کرده و تمامی اهنگ های قوی رپ کن قوی در سایت قرار میگیرد  

 

..:: خاک پاتون   بهزاد پکس ::..

اطلاعیه

 پيام مدير

1- ضمن سلام و عرض ادب ، به سایت علی 2 بی اف خوش آمدید.

2- سایت ما هیچ ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی ندارد.

3- هدف علی 2 بی اف تنها ایجاد اوقات فراغت برای جوانان و لذت بردن آنان از گوش دادن جدیدترین موزیک های دنیاست.

آدرس فعلی :                                               Www.Ali2Bf.Rozfa.ir            

آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن :     Www.Ali2Bf1.Rozfa.ir           


با تشكر مديريت Ali2Bf

پورتال سایت
به علی 2 بی اف بزرگترین مرجع و آرشیو اهنگ های رپ فارسی خوش آمدید

برای بیرون کشیدن صدای رپ فارسی از زیر زمین ها با هزاران  رپی کن در سراسر دنیا همراه شوید

برای استفاده کامل از تمامی امکانات سایت با عضویت در سایت به جمع ما بپیوندید



..:: عضویت ::..
جهت اطلاع از به روز رسانی سایت و دریافت آدرس های جدید ID  مدیر سایت رو Add کنید.

مدیر سایت (محمد رضا) Heytomerc@yahoo.com

جهت پخش موزیک یا تبلیغات رایگان در سایت در تماس باشید

شماره تماس 670 14 88 0937  محمد رضا

بروز شدن





اخبار سایت

 - ویدیو کلیپ جدید امیر تتلو به نام اینو میدونم که میدونی به زودی .... 

  

 - ویدیو کلیپ جدید ساتراپ به نام بارون 2 به زودی ...... 

 

 - اهنگ جدید محمد بی باک با موضوعی جدید و جالب به زودی ...... 

 

 - آلبوم جدید امیر تتلو به نام تتلیتی شامل 15 ترک که 9 تا ترک جدید و 6 ترک پخش شده است به زودی ..... ( شهریور ) 

 

 - همکاری باور نکردنی یاس و TECH N9NE  برای انقلاب رپ فارس  به زودی با اهنگ و ویدیو کلیپ .....

 

 - اهنگ جدید یاس به نام دو دوتا چهار تا  به زودی .....  

- ID های جدید سایت برای اطلاع از به روز رسانی و دریافت آدرس های جدید : Heytomerc@yahoo.com

نویسنده بازدید : 1730 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
شب تولد منه ببین کنارمن همه
امشب نگاهتو فقط اینجا کنار من کمه
دورو ورم شلوغ شده انگار که هیشکی نیست پیشم
دلم هواتو میکنه چشام دوباره خیس میشن
چشامو باز میبندمو شمع هارو خاموش میکنم
هر چی که بین ما گذشت امشب فراموش میکنم
میگذره امشبم ولی من که ازت نمیگذرم
به گریه هام نگاه نکن من از تو بی وفاترم


شب تولدمه میبینی کنارمن همه
همه چی روبه راهه یه جا فقط کمه
واسه دستای تو آخه سخته هضمش
که به روزای خوبم اون پشت کرد و رفتش
اه
اصن امشب انگار رد داده مخم
راستی یکی بهم بگه حالا چن ساله شدم ؟
کاش میشد با تو خیلی چیزا برمیگشت
تو به خودت نگیر اینا همه فرضیست
که اگه بودی خیلی بهتر بودم نه
بگو چجوری پس زندت کنم من ؟
نه مسیح شدم و نه موسای با عصا
یه روانی که فراری از دنیای آدماست
من همون که شباتو پر کرده بودم
وقتی دست و پا میزدم توی بن بست خودم
گفتی چیزی نمیشی تو اینا توهمه همش
خب راست میگفت تو این روزا بد خسته شدم
اینو تو مخت فرو کن اسمت نمیمونه یادم
من که گفتم باختم چرا منو بازی دادن ؟
شمع هارو فوت کردم خاطراتت دود شد باهاشون
بدون از این به بعد امثال تو دور ما زیادن
من رو پای خودمم اگه فراموش میشم
به جاش حرفای دلمو همه شبا گوش میدن
شب تولدمه کاش هیچ وقت خراب نمیشد
حالا بنداز بالا ابروهای پرانتزیتو


چشامو باز میبندمو شمع هارو خاموش میکنم
هر چی که بین ما گذشت امشب فراموش میکنم
میگذره امشبم ولی من که ازت نمیگذرم
به گریه هام نگاه نکن من از تو بی وفاترم
احمد سلو .... بهزاد پکس .... برمودا رکورد


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرتون بهترین رپر ایرانی کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 4,801
  • بازدید کلی : 267,201